"Talap"
ТжКБ тиімді жүйелерін құру

Оқыту форматы: офлайн

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының арнайы пән оқытушылары мен өндірістік оқыту шеберлерін оқытуға арналған «Мамандық бейінін ескере отырып, модуль/пән бойынша ТжКББ педагогтерінің білім беру процесін жобалаудың заманауи құралдары» біліктілікті арттыру курсының білім беру бағдарламасы.

Бағдарламаның мақсаты ТжКББ ұйымдары педагогтерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту болып табылады

Бағдарламаның міндеттері:

  • еңбек нарығының біліктілігі мен талаптарын Функционалдық талдау негізінде білім беру процесін жобалау саласында ТжКБ педагогтерінің құзыреттерін қалыптастыру;
  • білім алушылардың құзыреттерін объективті бақылау және өлшеу үшін бағалау Құралдары қорын әзірлеу әдіснамасын игеру;
  • білім беру процесіне цифрлық құралдарды, оның ішінде жасанды

интеллектті енгізу және ТжКБ цифрлық трансформациясына жәрдемдесу

  • кәсіпорындар/ұйымдар базасында бейін бойынша білім мен практикалық дағдыларды жетілдіру.

Оқытудың күтілетін нәтижелері – біліктілікті арттыру курсын аяқтағаннан кейін тыңдаушы:

  • кәсіби қызметтің өзекті құжаттары негізінде Біліктіліктің функционалдық картасын құру;
  • бағалау құралдарының қорын әзірлеу;
  • цифрлық құралдарды қолдана отырып, оқу сабағының материалдарын дайындау;
  • өзінің кәсіби қызметіне одан әрі енгізу үшін тағылымдамадан алған практикалық дағдыларды қолданады

Бағдарлама мазмұны:

 

1 Модуль Функционалдық біліктілік картасы-оқу бағдарламаларын жобалау құралы
2 Модуль Оқу нәтижелерін бағалау
3 Модуль Сабақта цифрлық құралдарды қолдану

 

4 Модуль Кәсіпорындар/ұйымдар базасында тағылымдама

 

4 Модулдің («Кәсіпорындар/ ұйымдар базасында тағылымдама»)  қорытындысы бойынша педагог «Talap» КЕАҚ-ға кәсіпорын (ұйым) толтырған кәсіпорын (ұйым) базасында Педагог тағылымдамадан өткені туралы анықтаманы ұсынады. Педагог ұсынған кәсіпорын (ұйым) базасында Педагогтің тағылымдамадан өткені туралы анықтама негізінде «Talap» КЕАҚ тағылымдамадан өткені туралы сертификат береді.

Комментарии

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *