"Talap"
ТжКБ тиімді жүйелерін құру

Оқыту форматы: офлайн.

      Біліктілікті арттыру курстарының білім беру бағдарламасының тақырыптары «Білім берудегі менеджмент: Колледж менеджерінің құзыреттілік моделі – колледжді тиімді басқаруға жол» колледжді тиімді басқару үшін басшылардың басқарушылық құзыреттілігін арттыруға бағытталған.            

Мақсаты: ТжКБ ұйымын тиімді басқару үшін менеджердің кәсіби құзыреттілігін арттыру. Тәжірибеге бағытталған Бағдарлама өзара тәуелділік пен бірін-бірі толықтыру негізінде әртүрлі басқару міндеттерін біріктіреді.

Бағдарламаның мақсаттары мыналарға бағытталған:

–        менеджердің көшбасшылық қасиеттерін дамыту;

–        басқару тиімділігін арттыру:

–        ТжКБ ұйымдарында жобаларды басқаруды жүзеге асыру;

–        мүдделі тараптарды тарту бойынша тәжірибе алмасу және академиялық тәуелсіздік шеңберінде өзара әрекеттесу тәжірибесімен тиімді алмасу;

–        басқарушы құзыреттілігін бағалау құралдарымен танысу;

–        тәжірибелік жағдайларды зерделеу арқылы ТжКБ қаржылық тұрақтылығы бойынша білімді жетілдіру;

–        практикалық жағдайларды нақты іс-әрекетте қолдану;

–        өзінің басқару тәжірибесі туралы рефлексия, күшті және әлсіз жақтарын талдау, сонымен қатар кәсіби қызметін жақсартудың жолдары мен стратегияларын ізде

             Бағдарламаның күтілетін нәтижесі              Біліктілікті арттыру курстарын бітіргеннен кейін тыңдаушылар: –        құзыреттілік үлгісі негізінде колледж басшысының жеке даму жолының жобасын құру;-        кәсіби қызметте қолдану үшін практикалық жағдайларды әзірлеу

Бағдарлама мазмұны:

Модуль 1 Тез өзгеретін әлемдегі колледж басшысының құзыреттілік моделі
Модуль 2 Колледж басшысының жұмыс орнында оқыту

             Курсты аяқтағаннан кейін «Білім берудегі менеджмент: колледж басшысының құзыреттілік моделі-колледжді тиімді басқаруға жол» бағдарлама бойынша біліктілікті арттыру курсын бітіргені туралы сертификат беріледі

Комментарии

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *